BBM3410Satu2019: CLOSE-UP (Prestige Production)

Assalamualaikum, 

Hai... Pada hari ini saya akan menceritakan berkenaan hasil penggambaran yang telah dilakukan oleh kami dari kumpulan Prestige Production. Terdapat beberapa jenis asas fotografi yang dapat saya kongsikan pada coretan kali ini. Semoga perkongsian ini dapat menjadi panduan kepada mereka yang berminat untuk melakukan penggambaran. 


Close-Up (Manusia)


Gelak lah selagi boleh. Pedulikan perkara-perkara yang negatif. Hidup bukan lama ketawa selagi boleh. HaHaHa~~~


Seriuss, waktu shot gambar ni aku sendiri tahan gelak. Aku tak tahu Dina ni nak buat muka apa? Tapi tahan je tengok muka Dina waktu nie. Sumpahh lawak wehhh. 


Okk.. Tikah waktu ni tak tahu nak buat muka apa? Aku cakap lahh "buat je muka apa-apa tak kisah". Sekali ini la hasilnya. Boleh tahan. Dalam malu-malu jadi juga gambar ni. 


Close-Up (Bukan Manusia)


Nama kucing ini Bella. Dia ni comel. Tapi kadang-kadang dia ni manja, kadang-kadang dia ni sombong. Ikut dia lah nak mood macam mana. Dia suka tido sama macam aku, hahhaah. sebab tu aku boleh ngam dengan dia walaupun aku tak suka kucing. Loveyou Bella. 


Hmmmm, bunga. Bestnya kalau dapat bunga. (bermonolog aku dalam hati). Takpela, nnti petik je belakang rumah. Huhuhu


Dulu aku tak suka air ni. Aku belum cuba lagi, tapi aku dah tak suka. Tulahh, betul kata orang-orang tua dulu "tak kenal, maka tak cinta". Jadi, bila aku dah cuba air ni. Sedappp wehh. 
p/s: kepada sesiapa yang belum mencuba boleh lah cuba nanti~~~ (DM aku kalau nak tahu tempat dia kat mana)























Comments

Popular posts from this blog

BBM3410Satu2019 - GAMBAR TAK DISENGAJAKAN

BBM3410Satu2019: Youtube