BBM3410Satu2019: MUG SHOT (Prestige Production)

Bertemu lagi kita pada hari ini. Pada hari ini saya akan menyambung penerangan mengenai asas fotografi yang seterusnya iaitu Mug Shot. Mug Shot lebih kurang sama dengan Close-Up cuma yang membezakannya adalah bersedia atau tidak gambar itu diambil. Gambar jenis Mug Shot ini sering kali digunakan untuk mengambil gambar-gambar penjenayah. Teknik pengambilan gambar jenis ini  perlulah diambil dari hujung kepala hingga ke bahu sahaja. 


"Akmal, aku tak boleh tengoklah muka kau ada je buat aku nak ketawa. 
HAHAHAHAHA" kata Anira kepada Akmal


"Aku tengah kecewa macam ni pun kau boleh lagi nak ketawakan, apalah yang lawak sangat :(" 
balas Akmal kepada Anira


" Tulah Akmal aku pun pelik tengok Anira ni ketawa tak ingat dunia" kata Nitan kepada Akmal

Comments

Popular posts from this blog

BBM3410Satu2019: Ulasan Blog Di Dalam Kelas Bahasa

BBM3410Satu2019: CLOSE-UP (Prestige Production)