BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)

Assalamualaikum,

Hari ini saya akan berkongsi pengalaman membuat tugasan Fotografi 6 iaitu mengenai tugasan individu berkenaan dengan flat lay 11 jenis makanan bersamaan 44 gambar. Tugasan ini bagi saya amat menarik sekali kerana saya dapat mengambil gambar aneka makanan yang memiliki pelbagai jenis bentuk dan warna. Meskipun, berasa sedikit sukar melakukan tugasan ini tetapi hasilnya amat memuaskan. Nak lihat gambar-gambar yang ditangkap oleh saya??


Inilah antara gambar yang ditangkap oleh saya~.. Megii. Sedap sangat. Ni kawan saya yang masak. Dia pakar masak megi hahaha.

Nak tengok lagi gambar-gambar lain??

Jom tekan link ni. Mesti rasa lapar nantiii


Sekian Terima Kasih. 
Harap semua terhibur



Comments

Popular posts from this blog

BBM3410Satu2019: Ulasan Blog Di Dalam Kelas Bahasa

BBM3410Satu2019: CLOSE-UP (Prestige Production)