BBM3410Satu2019: DIRI

Assalamualaikum, 
Nama saya adalah Noor Hidayah Binti Baharuddin. Saya berasal dari Kelantan tetapi tinggal di Sitiawan, Perak. Umur saya 23 tahun. Saya merupakan pelajar tahun akhir dari Universiti Putra Malaysia (UPM) dalam jurusan Bahasa dan Linguistik Melayu. Saya gemar mengembara dan melakukan aktiviti-aktiviti yang lasak seperti meredah hutan (jungle trekking). Jika saya mempunyai masa yang lapang, saya pasti akan melakukan aktiviti meredah hutan ini. Hal ini demikian kerana tempat untuk saya melakukan aktiviti ini tidak jauh dari rumah saya. Aktiviti ini bukan sahaja dapat menyihatkan tubuh badan, malah dapat menerbitkan rasa syukur dalam diri akan kebesaran Allah SWT. Selain itu, saya juga gemar mengambil gambar untuk dijadikan sebagai kenangan dalam diri. 

Sekian, terima kasih. 





Comments

Popular posts from this blog

BBM3410Satu2019: Ulasan Blog Di Dalam Kelas Bahasa

BBM3410Satu2019: CLOSE-UP (Prestige Production)